Monday, February 18, 2008

5. Etapa a treia a instigarii din martie 2007






IATA ISTORICUL: In mai multe rinduri am mers la politicieni, la autoritati pentru a le semnala DEZASTRUL DIN INVATAMINT(m-am intinlit aproape cu toti ministi invatamintului,incepind din 1997).Pe data de 7-02-2007, am sunat la deputatul MIROSEANU (PD), care imi promisese o intinlire cu ministrul secretat de stat MATEI de la MEC. A doua zi, pe 8-02-2007, la ora 10 eram in fata la MEC. L-am sunat pe dep.MIROSEANU, iar acesta mi-a spus ca ministrul secretar MATEI nu este interesat de proiectul meu(!). Am depus doua dosare cu proectul(unul la presedentie, iar altul la PD-la d-ul ANTONIE). D-ul ANTONIE mi-a spus ca luni ministrul HIRDAU, vine la partid si il va inmana personal. PE 20-02-2007 AM PRIMIT RASPUNS DE LA PRESEDENTIE cum ca dosarul a fost trimis la minister. Pe 27-02-2007 prezint raspunsul de la presedentie in consiliul de administratie. Cind condidiile au devenit optime(primisem nota 1(unu),pentru o lectie la asistenta, un coleg din catedra fusese luat ca inspector de matematica, inspectorul general din Bacau, OVIDIU COJOCARU ISI INCEPUSE ACTIVITATEA TOT LA ACEIASI SCOALA), doua clase sunt pregatite pentru ASALT. Pe 8-3-2007 intra in greva clasa 11A(fosta clasa 9A din 2004, care mai fusese folosita ).

Pe 12-03 2007 i se alatura clasa 10A prezenta in acest film(este pregatita minutios de dirigintele prof de "informatica"-cel care m-a STRINS DE GIT). Se vede in film cum cei doi se idreapta spre mine, dorind sa-mi ia camera. M-am opus si atunci am fost agresat.Am tipat de citeva ori, au iesit elevii si profesorii de la clase si astfel s-au potolit(astas-a intimplat 13-03-2007). Pe 15-01-2007 ajung la minister si constat ca cele doua dosare n-au ajuns la minister).

Incropesc in fuga un alt dosar si-l depun la ministrul Hardau. Pe 16 se organizeaza CONSILIUL EXTRAORDINAR la liceu. Doresc sa filmez dar colegii refuza la unison. Am propus apoi sa filmez doar interventia mea si iar am fost refuzat. Sunt pacalit si ne mutam din anfiteatru in cancelarie. Strigau cu totii, ca SUNT NEBUN (m-au sanctionat si mi-au recomandat un examen medical-vezi decizia din 23-03-2007 cu care se lauda DIRECTORUL). Pe 20-03-2007, la ora 23 si 45 sunt sunat de ministrul HIRDAU , care mi-a spus: "stimate coleg am terminat de citit dosarul dumitale, cind ajungi la BUCURESTI SA POVESTIM?

Joi pe 22-03 am ajuns la minister.Ca a urmat povestesc altadata. Pe 28-03-2007 un reprezentant al ministerului ma audiaza la liceu. INCA MAI E MULT DE POVESTIT...

No comments: