Monday, February 18, 2008

3. Pregatirea cele de-a doua instigari






In editia din 4-5 ianuarie 2003 a ziarului "Desteptarea","deschiderea" din prima pagina a socat cititorii:"Chiliile de la Schitul Doamna au fost distruse de flacari". Ilustratiile deosebit de elocvente si reportajul scris cu suflet,la fata locului, au sensibilizat mii de bacauani.Printe cei sensibilizati profund de cele citite in ziarul"Desteptarea" s-a aflat si profesorul bacauan de matematica informatica Ioan Ursu,care s-a deplasat la Schitul Doamna si le-a oferit celor sapte maicute sinistrate o garsoniera mobilata in municipiul Bacau..., scria in articolul "Maicutele sinnistrate de la Schitul Doamna au fost gazduite de un profesor,Stefan Olteanu. Amanunte puteti afla din ziarul respectiv sau din repotajul aflat la pagina 114 a cartii: "Inaltatoarea slujba de sfintire" a aceluiasi autor.Parca n-a fost deajuns, in iunie 2004, un alt incediu a mistuit din nou chiliile.Ceia ce vedeti in film este refacerea chiliilor dupa cel de-al doilea incediu. Pentru ca in perioada 1-15 septembrie am lipsit de la scoala(n-am fost la stabilirea catedrei) "colegii" nu mi-au dat nici o clasa de a-9-a. La insistentele mele mi-au dat o clasa(doi colegi aveau cite doua),9A(acuala 12A).Dupa trei saptamini elevii si parintii condusi de diriginta Belezan, cer idepartarea mea de la clasa .Urmatorul film este cel al instigarii.

No comments: